מהרצאה טובה להרצאה מכניסה- איך מציעים נכון ללקוחות שרוצים לקנות


17 Feb
17Feb

5 טיפים שיגדילו את ההכנסות שלכם בהרצאות שיווקיות!

כ-100 בעלי עסקים ובכירים בארגונים ישתתפו בכנס ייחודי בנושא עמידה מול קהל ומכירה במהלך ההרצאה.
מיטב המרצים בתחום יהיו שם ביניהם איילת הראל, בעלת טוקהאוס וידין סופר, מייסד ועידתTedX באוניברסיטת תל אביב.
המרצים ילמדו את המשתתפים כיצד יוכלו למקסם את תוצאות הפרזנטציה וההרצאות השיווקיות שלהם בפני קהל.
טלי פיירשטיין, בכירה בתחום ויוזמת הכנס, נתנה לנו 5 טיפים מנצחים שימקסמו את התוצאות של הרצאות שיווקיות.

היום כולם כבר יודעים. מוצרים ושירותים לא מוכרים את עצמם.
בעלי עסקים ובכירים עושים זאת בהרצאות מול לקוחות או שותפים פוטנציאלים, כאשר לעיתים רבות, הרבה מונח על הכף.
זה יכול להיות ההבדל בין סגירת עסקה גדולה או השרדות עסק מתחיל או עסק מדשדש.

טלי פיירשטיין, יוזמת הכנס, יועצת שיווקית המתמחה במעמדי מכירה במהלך הרצאה לקהלים חיים והגדלת העסק בהרצאות,
יצרה כנס מקצועי שבו שילמדו אנשי עסקים איך לבנות שלד של הרצאה איכותית, טובה ומדויקת ולהגיש הצעה קונקרטית ומותאמת לקהל שלהם, תוך כדי ההרצאה.

"הרצאה זה בהחלט מנוף עסקי", אומרת טלי, יוזמת הכנס, "כאשר לקוח מחפש פתרון אמתי לבעיה, אתגר או צורך, בתחומים אישיים או בתחומים עסקיים ומקצועיים, הוא יבוא לשמוע הרצאה או כנס בנושא. המעמד מאפשר לבעלי עסקים להציג מומחיות ומיומנות ולהציע ללקוחות פוטנציאליים את הפתרונות שהם מחפשים.

טיפים להרצאה מכניסה- כזו שתסייע לכם להציע הצעה טובה ללקוחות שרוצים לקנות 

בכנס הוצגו מרכיבים חשובים ביותר שהופכים הרצאה עסקית להרצאה שיווקית ומסייעת לבעלי עסקים לפגוש קהלים יותר מדויקים עבורם ולהגדיל הכנסות בעסק.
טלי שיתפה אותנו ב-5 מהם.

1. דברו  אל הכאב

הרצאה עסקית יכולה לתקשר החוצה את היכולת המקצועית שלך, את  הניסיון ואת הבידול של העסק שלך.  
הטיפ הראשון הוא לשקף בהרצאה מה באמת מפריע ללקוח ומה חסר לו בחיים (מצב מצוי)  
מה האתגר שלו או מה הבעיה שניצבת בפניו- לפני שמציעים כל פתרון שהוא.
החוכמה היא לשקף ולהראות את הפער בין מצב מצוי (הדילמה) ובין מצב רצוי (החלום/ החזון)
לפני שמציגים את הפתרון עצמו. 

2. נסחו תועלת מרכזית אחת

הרצאות עסקיות מתקיימות בדרך כלל במסגרת זמן מצומצמת שבין 10 דקות ל 90 דקות.  
במשך הזמן הזה, ועל מנת לא לבלבל את המשתתפים, עלינו לנסח לעצמנו עוד בשלב הכנת ההרצאה – את התועלת המרכזית. 
מה התוכן שיטופל בהרצאה? איזה תובנה תושג/ איזה כלי אקנה ללקוח / איזה יישום יצא למשתתפים מהרצאה זו?
מה אחדש להם, ואיך הפתרון שמוצג בהרצאה יעזור להם להתגבר על קושי או צורך.

3. התחילו מהסוף

הדבר החשוב ביותר שהופך הרצאה טובה להרצאה מכניסה היא העובדה
שהדובר מכין מראש ומתכנן מראש איזה מוצר או שירות הרצאה זו אמורה לקדם עבורו מול הקהל.
ברגע שמקבלים החלטה מה חשוב לנו לקדם, אפשר להתקדם בכתיבת תוכן שיהלום את הצרכים העסקיים.
רוב הכישלונות נובעים מכך שכותבים ומתכננים הרצאה, אך התוכן בתוכה לא תומך במוצר או בשירות שרוצים לקדם בעסק או בארגון.  

 4. בחרו את התוכן הכי טוב שלכם

מומחים, בעלי עסקים וגם בכירים בארגונים- חוששים לתת את התוכן הטוב ביותר שלהם מול קהלים בהרצאות קצרות.  חבל.  
זו אחת הדרכים הבדוקות והבטוחות לתת ללקוחות אידיאליים טעימה מהשירות ולגרות אותם לרכוש אותו.
האנשים ששומעים תכנים בהרצאות לא מסוגלים ליישם את זה בעצמם ולהביא לפתרון בעייתם.
אך לאותם אנשים חשוב ביותר לדעת כי בעל המקצוע או בעל העסק –
איתם הם עומדים להתקשר בכדי לקבל פתרון לצורך שלהם, הוא הטוב ביותר,
כזה שהרשים אותם שהוא מסוגל לתת להם מענה.
כאשר אנחנו נותנים את הטוב ביותר שלנו, 
אנשים משתכנעים שאנחנו נביא להם את הפתרון הרצוי. 

5. לא שוכחים להציע!

בעלי עסקים, דוברים ומומחים רבים- המעבירים הרצאות מבוא או הרצאות ידע ומומחיות, אך בסוף- פשוט לא מציעים.  
בין אם זה מכיוון שהם חשים לא בנוח, לא מכירים בעובדה שזה לגיטימי להציע, או חושבים שהקהל לא ירכוש-
בעלי עסקים  לא מגישים הצעה מסודרת, מובחנת, אלגנטית ומעוררת תיאבון למי שמקשיב להם. 
הם מקווים או חשובים שההרצאה שלהם  טובה מספיק בכדי שהמאזינים יבינו לבד, ויתקשרו בעצמם אחר כך להתעניין. 
  זה לא קורה כמעט.  
השיטה הטובה ביותר להפוך שומעים ללקוחות משלמים היא להציע להם פתרון מיידי לבעיה הנוכחית
באופן כזה שהם ירצו לקנות במקום.
רק צריך לדעת איך לעשות את זה.

אם קראתם עד כאן, ויכול להיות שראיתם בעצמכם את הטעויות שנעשות..
אלו השאלות שכדאי לשאול:
1. האם התכנים שלכם מדוייקים? גם ברמת רעיון וגם ברמת המלל?
2. האם יש מספיק אלמנטים מעוררי תאבון בהרצאה שלכם?
3. האם אתם יודעים מה בדיוק להציע? איך לארוז מוצר או שירות בהצעה מול קהל?

במהלך הקריירה, טלי צפתה באלפי דוברים:
מרצים מקצועיים, מומחים מכל הסוגים ובעלי תפקידים בכירים בארגונים וחברות,
שלא השכילו לחדד את ההצעה שלהם ולהפוך את ההרצאה למנוף עסקי.
מתוך הצורך הזה התגבשה הנוסחה להרצאה שיווקית – שהופכת יותר שומעים ללקוחות משלמים.
התוצאות מדברות בעד עצמן - הלקוחות מעידים על רווחים של אלפי שקלים מכל הרצאה שלהם


זה הזמן להתחיל: קבלו הצעה מיוחדת לצפייה תכני הכנס- "מהרצאה טובה להרצאה מכניסה"
כנסו לכאן - לקבלת הטבה בסך 50% לרכישת 4 שעות עמוסות ומלאות תובנות עסקיות שיקחו את ההרצאה שלכם קדימה. 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.