בלוג


קבלת החלטות- מאמר אורח, איך קהל קונה במהלך הרצאה

מאמר אורח מיוחד על נושא קבלת החלטות לקראת בחירות 2015 . כתב: אורי יהלום, פשוט להחליט- קבלת החלטות והשגת יעדים

קרא עוד
תוכן ערוך נכון בהרצאה מחבר אותך לקהל שלך

אנשים אוהבים שמקצרים להם דרך, שעושים עבורם את העבודה. ובימינו, יש לא מעט עסקים המציפים ערך רב עבור הלקוחות שלהם- קרי ידע ערוך שאפשר להפעיל אותו באותו רגע. ככל שתתן תוכן מקצועי שערוך ומאורגן נכון ומדויק יותר, כך לקוחותיך יתחברו אליך יותר. מהר יותר וטוב יותר.

קרא עוד
פרזנטציה מנצחת- איך לנקות את התוכן שלך?

5 עקרונות בזק לארגון התוכן שלכם כך שההרצאה תרגיש "נקייה" – נגישה, ברורה, קוהרנטית, מאורגנת ומניעה לפעולה

קרא עוד
עמידה מול קהל- בלי מסכות על הבמה

פורים זו הזדמנות מצוינת לדבר על מסכות ועל תחפושות. זה כיף גדול להתחפש. פעם בשנה להיות מישהו אחר, להשתגע ולהשתולל עם איפור, בגדים צבעוניים, מסיבות וחברים (טוב, הקטע של החברים, אני מקווה שזה קורה יותר מפעם אחד בשנה ..)

קרא עוד
פחד קהל

מאמר זה יעסוק בערוץ שיווקי מסוים מאד שנקרא העברת הרצאות שיווקיות – ואם יש לכם פחד מקהל, כדאי לכם להתגבר עליו, כי זהו אחד הערוצים האפקטיביים ביותר.

קרא עוד
מהם מיקוד תוכן ובניית הרצאות

בים המסרים שאנו נחשפים אליהם בחיי היומיום, העסק שלנו צריך להתחרות עם עסקים גדולים יותר שיש להם ממון רב יותר להוציא על זמן אוויר או שטח פרסום. לכן, שיטת השיווק האפקטיבית ביותר היום, היא לדבר בשפת התועלות. תועלת היא מענה לכאב.

קרא עוד
מה צריך לעשות כדי להתקבל ל-TED

בשנים האחרונות, ביחד עם העלייה בפופולריות ובחשיפה של ארגון TED, מתרבים האנשים שמרגישים שבמה זו ראויה לסיפורם. אם השאיפה החזקה שלך זה לעלות על במה באירוע TED רשמי, המאמר הזה מיועד במיוחד לך.

קרא עוד
הרצאת חשיפה- כן או לא

הרצאת חשיפה: כן או לא? המאמר הזה נכתב לאחר שאני נשאלת כמעט מדי שבוע, ע"י לקוחות שלי, האם כדאי להם להשתתף באירוע חשיפה ולתת הרצאה? האם כדאי להם לתכנן ולהפיק אירוע משלהם שכל מטרתו היא חשיפה?

קרא עוד
איך הופכים הרצאה למעניינת, רלוונטית ומרתקת עבור קהלים?

המאמר הזה הוא עבור מרצים, דוברים ובעלי עסקים – שרוצים להנגיש את התוכן שלהם לקהלים מגוונים ורוצים להגיש את ההרצאה – קולחת, קלילה וזורמת – והחשוב ביותר כזו שגורמת למשתתפים לרצות עוד מהתוכן הזה.

קרא עוד
איך מפעילים קהל על הבמה

במאמר זה נדבר על חוויה שנוצרת מהפעלות, משימות והדגמות שאנחנו כמרצים יכולים לעשות בהם שימוש על מנת שהשומע יעבור תהליך מסוים ויצא קצת אחרת בסוף ההרצאה שלנו.

קרא עוד