מהרצאה טובה להרצאה מכניסה

שתפו:

שלחו לנו הודעה

מאמרים נוספים

עמידה מול קהל

עמידה מול קהל היא אחת המיומנויות הכי נחשקות ונדרשות בקרב מנהלים, עצמאיים ובעלי עסקים.היכולת להופיע בצורה כריזמטית, סוחפת ומרתקת מול אנשים- נשמרה בעבררק למנהיגים (פוליטיים

איך להתגבר על פחד קהל

פחד קהל הינו הפחד השני הכי מפורסם.כמעט כולם חשים רמות שונות של התרגשות בבואנו לדבר לקבוצה של אנשים, אך יש אנשים שחוות את ההתרגשות הזו

איך לבחור נושאים להרצאה

מיתוך ים הידע והתכנים שיש לנו בראש- איך נבחר נושא טוב להרצאה שלנו?מאמר קצר זה יסייע לכם להתחיל לבחור.  ראשית, בואו נמפה את סוגי ההרצאות:1.

הדרכה שלנו היום היא על איך אנחנו הופכים הרצאה טובה להרצאה שמכניסה כסף.

בסוף הדרכה הזו – יקרו שני דברים –
תבינו איך בונים הרצאה שנחשבת טובה ואיך הופכים אותה למנוף עסקי ומרוויחים ממנה כסף.

הרעיון הוא לעורר תיאבון למוצר או שירות או עסק – ע"י תוכן מעולה, מוקפד, ממוקד ורלוונטי שמוגש בצורה מעוררת השראה.

מה קורה לעסק שלכם ולכם  כאשר יש הרצאה ממש טובה שמכניסה לכם כסף?
קודם כל, הביטחון  גובר, יש חשק לשווק את ההרצאה יותר, הרבה יותר אנשים ממליצים ויש ווייב סביב על העניין.  ההמלצות זורמות ויותר קל לייצר הוכחה חברתית כשההרצאה טובה, [היא מעניינת, מקדמת, ומייצרת שינוי אמיתי בחייהם של המשתתפים].

כשההרצאה היא ערוץ שיווקי חי ובועט ופועם בעסק- אנחנו מופיעים יותר פעמים, מדברים מול יותר אנשים ומצליחים להשפיע בצורה יותר משמעותית בכל פעם. הסיפור שלנו יוצא החוצה ועוזר להרבה יותר אנשים להשיג את התוצאות שהם רוצים, לקבל השראה, להיחשף לרעיונות למחשבות ולתובנות שהם לא הכירו קודם.

מרצים ודוברים מצליחים, מהווים סוג של גורו עבור הקהל שלהם וכל אחד מכם יכול להפוך לכזה – בקהל שלכם, בקהילה שאתם יוצרים סביב העסק שלכם וסביב הפתרון שאתם נותנים.

גם אתם יכולים להיות המרצים הללו, שלוקחים את הקהל והאנשים שנחשפים אליכם למחוזות שהם רוצים להיות בהם –  ולייצר לעצמכם את ההזדמנות לקחת את הקהילה הזו לעבודה יותר מעמיקה איתכם ולא רק ברמת ההרצאה. וכאן מגיע הכסף הגדול. 

היום נדבר על 4 הטעויות שמרחיקות אתכם גם מהרצאה טובה וגם מהרצאה מכניסה:   

•         לא מצעים

•         אין תועלת מובחנת לקהל

•         אין הצפה של ערך משמעותי

•         לא מרימים להנחתה

מהם הפרמטרים שמודדים הרצאה טובה.

כמה כללים מאד חשובים שקשורים בהעברת מסרים, מיומנויות פרזנטציה ודיבור בפני קהל.
1.  המשתתפים חייבים ללמוד משהו חדש.

2. הכנה זה ה-כ-ל  [ אי אפשר להמעיט בכמה זה חשוב]

3. כבדו את הקהל שלכם

הצעת מכר היא ההזדמנות שלכם להציע לקהל פתרון יותר מעמיק הקשור לפתרון שלכם

זו ההזדמנות שלכם להגיד בעצם "יש לי עוד הרבה מה להציע לכם, הידע שלי ועומק המומחיות שלי הם רבים יותר ממה שנחשף בשעה האחרונה" –

אנחנו יכולים להציע  מוצר נוסף שיקדם את המשתתפים לעבר המטרות שלהם.  

נ.ב – תנסחו את ההצעה שלכם במונחי תוצאות ולא כלים / שיטות

אני יודעת שיש המון המון אנשים שמרגישים עם זה לא נוח.

זה מרגיש להם מסחרי מדי, נורא שוק שכזה, הם סולדים מהעניין הזה –גם להציע בעצמם את השירות שלהם וגם כשהם נתקלים באחרים שמציעים להם דברים, זה גם מרגיז אותם מעט.  

לכל אותם אנשים יש לי תשובה נורא פשוטה. אם מביך אתכם למכור – אולי כדאי לחזור להיות שכירים.אבל אם להיות פחות בוטה-  אנחנו בעצם מתבססים על כמה הנחות יסוד ממש הגיוניות

יש לכם ידע רחב ומומחיות מיוחדת. אי אפשר להעביר את זה בשעה.אתם לא באמת יכולים לעזור לאנשים באמצעות הרצאה – נדרשת עבודה אישית או קבוצתית מעמיקה קצת יותר

אני מניחה שאתם מעוניינים להרוויח מהידע / מומחיות או ניסיון שלכם כשאנחנו מדויקים והקהל עם הצורך הנכון מגיע – אם אנחנו לא נציע פתרון יעשה את זה מישהו אחר.

זה מביא אותנו למסקנה שכדאי להציע משהו.

מה בדיוק מציעים ואיך מציעים נכון – זה השלב הבא.

איך בונים הצעת מכר נכון?

קודם כל, אין דבר כזה הצעת מכר טובה, בתוך הרצאה לא טובה. לא יכול לקרות.

הצעת מכר נכונה ומדויקת משובצת בתוך הרצאה מדויקת ונכונה.

לפני שניגשים לכתוב הרצאה ולפני שתכננו את התוכן של ההרצאה,

אנחנו מתכננים מה יהיה המוצר הבא –

בכדי שההרצאה תוכל להפוך להיות מנוף שתביא את הקהל לרצות לצרוך את המוצר הבא. .

הכנסה נוספת באותה שקופית ..

אז אני שואלת את עצמי את השאלות הבאות

1. מה המוצר / שירות שאני רוצה למכור ?

2. האם הקהל מותאם לקנות את המוצר הזה? ואם לא מה ניתן לעשות?

3. בכמה לתמחר את המוצר?

4. מדוע שהקהל הזה יקנה? 

5. איזה כפתורים שיווקיים אני יכולה להשתמש בכדי לקדם את ההרשמה למוצר הזה?

רק לאחר שעניתי על כל השאלות האלו,

למעשה אפשר לגשת למלאכת הרכבת ההרצאה.

להצעת המכר יש נוסחה בדוקה והינה היא לפניכם

1. הסבר מפורט על המוצר

2. עדויות וסיפורי הצלחה הכוללים את התועלת המרכזית בשירות / מוצר

3. תמונת עתיד של הלקוח – מה יקרה ללקוח לאחר סיום התהליך המוצע [מוצר, שירות, יעוץ וכו' ]

5. מחיר מיוחד ובונוסים אם יש – הסיבה למה לקנות כאן ועכשיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *